در سال 2019، محتوای سئو در مورد مخاطبان خواهد بود. اگر می خواهید بازاریابی محتوا خود را بهبود ببخشید و ROI (نرخ بازگشت سرمایه)واقعی را ببینید، باید از شیوه هایی استفاده کنید که واقعا برای آن ها سودمند است.

محتوا تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی دارد، محتوا ترافیک را به سمت سایت هدایت می کند و همیشه اولویت دارد.

زمانی که شما به درستی برای  افراد درست می نویسید، نوشتار و محتوای شما بالاتر خواهد رفت.

در اینجا به نکاتی مهم برای راهنمایی شما جهت ایجاد بهترین مطالب  (مطالبی که بیشترین خواننده ها  و بیشترین اشتراک گذاری را داشته باشد) در سال جاری و فراتر از آن وجود دارد.

     1.برای افرادی که دارای کلمات کلیدی هدفمند هستند بنویسید

اگر شما موفق به بهینه سازی محتوای سئو خود با کلمات کلیدی هدفمند نشدید، محتوای شما به افراد مناسب نخواهد رسید.

منظور از"کلمات کلیدی هدفمند" چیست؟

این اصطلاحات و عبارات کلیدی است که طرز تفکر مخاطب شما به طور فعال در جستجوی آن است.

برای پیدا کردن این شرایط، ابتدا باید درک کنید:

  • چه کسانی بخش مخاطبین شما هستند.
  • چه نوع اطلاعاتی که نیاز دارند.
  • چرا آنها به این اطلاعات نیاز دارند.
  • کدام کلمات کلیدی را آن ها برای پیدا کردن آن استفاده می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا کلیدی ,محتوای ,کلمات ,هدفمند ,محتوا ,کلمات کلیدی ,کلیدی هدفمند ,نیاز دارند ,پیدا کردن ,برای پیدا ,کلمات کلیدی هدفمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ip ثابت دیوونتم دیوونه atestwish هر چی که بخوای اخبار باز های کامپیوتری دانلود زیرنویس فارسی انیمه اجناس فوق العاده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تـله بـون